Oerhört nödvändigt


Jag har en hemlighet. Mina naglar har blivit så långa att jag inte kan skriva normalt på datorn längre. vilken tur att det inte är skola, annars skulle jag få ig i alla ämnen för att jag skulle vara så dålug hahahahaha. Jag har funderat på att anställa Anneli som min sekreterare, för hon har rätt korta naglar. Hon är så smart. Önskar att jag också skulle vara smart nog att ha korta naglar hahahaha. Annelis blogg är fantastisk. Den är verkligen fängslande, ordagrann, perfekt, idealisk, snygg som fan, underbar, nervkittlande, ja, alla positiva adjektiv som vårat svenska språk bjuder på. Den är så fin. För att inte tala om henne,hon är också fin. Men hennes blogg är ännu finare. Ja, nu sitter jag här, alldeles ensam. Anneli är inte här, hon är någon annanstans, apropå att jag talade om hennes blogg YES MMAN. . Nu pruttade jag, såååå skööönt. Men det luktar lite äckligt faktiskt, om jag ska vara ärlig. Men nu blev det bråttom till toaletten, känner att något är på gång i brallan asså.

Hejdå.

PS. Gå in här Och här. Och här med. Här, här här och här. Och sen så här. Det blir så bra så! Pusssss!



Skaka rumpahh'! (i love sean banan<3<3<3<3<3 det har varit enhemlis. men att jag älskar justin bieber är fortfarande en hemlis)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0