Pojkar som fnissar.

Igår var jag in till stan med Eve och Vincent och käkade kebab (hur gott är inte det liksom?), men sen kom vi på att vi borde kollat i affärer innan vi åt, eftersom de stänger lite tidigt på söndagar.. Då åkte vi hem till mig och spelade wii och chillade istället, Torun och Egil hängde också med. Ett tag efter de hade stuckit kom Sofie och Cissi hit och sen drog vi till Bea och hade skitkul. Vad som hände tänker jag inte skriva här haha. Inte vad som hände efteåt heller, jag tänker lite knasigt (eller kanske ingenting alls?) ibland! Men efter att ha suttit "barnvakt" typ hela natten och knappt sovit ens en timme så mår jag faktiskt väldigt bra med tanke på omständigheterna. Jag hade tänkt baka pizza till lunch fast nee.. Det orkar jag inte. Men nudlar har vi nog, nudlar och OC kanske det blir!

Egentligen vill jag vara ute i solen, men det är galet varmt och min bränna ser bara ut att bli rödare trots att jag inte solar.. Averysadface. Min hy brukar vara röd en kväll och sen bli brun, men nu har jag brännt mig ordentligt tydligen..

Idag är det Sveriges nationaldag förresten, woho! Haha nejmen, någon som firar egentligen? Jag älskar Sverige men fira nationaldagen är inget jag brukar göra. Men jag tycker det är väldigt fånigt med alla "flaggan är så rasistisk, nationalsången är så rasistisk, blablabla..". Har man valt att bo i Sverige så får man faktiskt stå ut eller rent av gilla det, och jag förstår verkligen inte det rasistiska i det??

Förresten tycker jag att "Få se vilka som når 100.000 först, killar eller tjejer?" och liknande på facebook är väldigt fåniga. Dels för att de helt enkelt är fåniga saker att tävla om, och dels för att den som vinner är inte bäst, det är bara de som slösar mest tid vid datorn typ? Haha, vad bitter jag lät nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0