I think I've found it.

Finns inte så mycket att säga om dagen; jag åt äckligt många amerikanska pannkakor med Eve, lyckades färga Jojjos dreads utan att de gick upp allt för mycket och tränade Body combat + bastade med henne också, riktigt härligt! Packa hann jag inte riktigt med, så imorgon får jag vara lite effektiv och packa både till peace och landet + hämta ut gardasil på apoteket. Sen åker jag bort till landet för att fira midsommar med min gudmor, gudfar, deras familj och halva ön, kommer bli supermysigt som vanligt! Lekar, dans kring midsommarstång, godisregn, fiskdamm, dansbana, sill och potatis och regn.. en klassisk svensk midsommar?

Jag satte upp mitt tält idag.. Hehe. det är väääldigt litet.. Superlitet. Typ mindre än min säng. Och där ska vi sova två personer + packning.. FML. Nädå, förhoppningsvis sover vi väl inte så mycket där inne, blir lite jobbigt isåfall.

Ååh vad jobbigt det är att hitta en kanin, Jag tror jag hittat en bebi i Uppsala som är klar att hämtas 15 juli, wiiiie! Fan vad awesome, snart har jag en anledning att börja kasta matrester på tomten igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0