Lalalala life is wonderful.

Tjoo bitches!
Igår och imorse var jag ute på Alholmen, och det är ren kärlek kan jag säga! Tränade med Nora så fort jag kommit ut, badade fem gånger  (vågade hoppa från bryggan två gånger!!! Såg lite panikslagen ut men vågade i alla fall, och det är ju det som räknas..), solade mig till en färgglad bränna, hade filmkväll med Nora och Linda och lite annat skoj.

It may not look like much, but still, it is.

De sista punkterna <3

Hej bikinibränna <3

Idag har jag åkt buss i över två timmar typ. Jag var en prinsessa (med hemmagjord tiara haha) på Annelis 18-årskalas. Det var mysigt och trevligt med tårta, fiskdamm, trekamp och annat barnsligt. Härligt! Kom nyss hem och kan ge ett allmänt råd; ha inte klackskor om ni stukat stortån, it hurts. Eller, jag tror jag stukade till den när jag smidigt nog tappade balansen och halkade omkull på studsmattan imorse, såg smidigt ut!

Ey jag gillar min mobilkamera?

Nä nu ska jag njuta av att huset är helt tomt, natti!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Din mobilkamera är bra ;) Bättre än min i alla fall. Min blir bara skarp när det är sjukt soligt ;p och helst ska föremålet vara stillastående i hundra år

2011-06-05 @ 20:13:16
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0