You won't stop until your victim is cold.

Idag har jag haft lekdag med klassen, men det var inte riktigt som jag trodde.. trodde vi skulle ha mysig picknick och göra roliga saker tillsammans, men istället sprang vi omkring i små grupper och skulle samla ihop saker. Sen blev det brännboll mot ettorna i och försig, men alla var inte så taggade.. Det var ju sjukt varmt ute! Vi var på Gläntans IP och spelade, så jag fick se "mitt" gamla hus igen. Det var rätt skönt att spela brännboll barfota faktiskt, inte alls lika varmt då. Däremot var det asvamt att gå hem eftersom jag bestämde mig för att promenera hela vägen.

Hemma har jag gjort i princip inget alls. Det har varit så varmt så jag har bara slappat inne och inte orkat skriva på min jobbiga svenskauppsats.. Istället har jag läst på lite vad som är bra att ha med sig/tänka på till peace & love, så nu är jag rätt taggad! Det är ju ganska snart faktiskt.. Galet att det är sommarlov på fredag förresten, har ju fattat att det är lov men inte SOMMARlov. Det där långa lovet som helt får en att glömma bort vad skola och rutiner känns som liksom? Underbart ska det bli i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0