All it took was a note..

Till Chipset: vem är du? Svårt att ge msn till någon som inte lämnar några kontaktuppgifter haha (a)

Idag mina damer och herrar har jag och Eira varit på bio! Vi såg "Love and other drugs", en rätt bra film må jag säga. Sen åkte jag tåg, det var lite läskigt, för jag visste inte vilket tåg som gick till min lilla hemort. Nej, jag brukar inte åka tåg är jag ska hem, tuben är så mycket bättre. Men idag åkte jag inte hem, jag tog en sväng förbi Jojjo istället, lämnade ett par örhängen och chillade.
Idag är en bra dag. Eller den började bokstavligen i tårar (bortsett från när Eiras mobil busringde mig 7:11 på morgonen..), men sen har det bara gått uppåt. Det känns faktiskt som att det är dags att tänka om nu, och som att jag gjort det.
Jag har hört ett litet rykte om att det är fettisdagen imorgon! Ojoj, så nu har jag raggat upp en liten fikadejt vid namn Anneli. Hur uttalar ni fettisdagen förresten? Jag säger FET-tisdagen, fast en del tyckerdet låter konstigt.

Ni älskar't. (min panna är för stor för att visas)
Mitt hår har börjat bli långt förresten. Yay.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hmmm jag säger nog FETT-tisdagen, eller semeldagen hehehehe <3

2011-03-07 @ 23:06:44
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se
Postat av: Chipset

Haha men!



Ger du mig din msn, så känner du igen mig. Tro mig, tro mig. Haha. D:

2011-03-07 @ 23:16:05
Postat av: Sofia

Jag säger fettis-dagen. det borde ju vara fet-tisdagen efterdom den infaller på en tisdag. Men fettis-dagen det är mitt ord- dags att vara lite fettis och käka semlor- jag bokstaverar till och med ordet f-e-t-t-i-s-dagen kom jag på :)tycker det är lite charmigt att alla säger fettisdagen på olika sätt, charmen med den mytomspunne semlan dessutom. Nu babbalr jag lite, men jag är Übertrött. godnatt <3

viva fettisdagen!

2011-03-07 @ 23:22:29
Postat av: Anneli

fettis låter ju mycket roligare. fettiiiis. inte feeeet.

2011-03-08 @ 19:29:34
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0