But they'll never know..

Jag förstår inte riktigt.. Eftersom jag och min mobil inte riktigt går ihop sig när jag är trött så råkade jag försova mig 25 minuter imorse, men ändå kom jag mer i tid än vad jag brukar. Och jag gillar min tyskalärare. Eftersom jag somnade med boken igår läste jag inte klart allt som man skulle, och när jag sa det så sa hon att det var lugnt och att hon inte heller hade gjort det. Hehe.
Idag hade jag och Angelika våran egenledda idrottslektion, och det gick rätt bra faktiskt. Det blev lite rörigt ibland men typ alla verkade tycka att våra lekar var roliga.
Förutom min oerhört intressanta skoldag så har jag tränat och träffat Jojjo idag. Ehm.. not much more to say. Imorgon har jag studiedag. 5 av 5 toasters på det alltså. Då tänkte jag springa, skriva fysik- och biologilabbrapporter och träffa Elin. Trevligt värre.

Kommentarer
Postat av: Elin

Woho! Längtar ;D <3

2011-03-14 @ 23:11:58
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0