Catch the kone.

Goddagens!
Tisdagar är så lömska, jag tror alltid att jag börjar 8.30 istället för 8.15.. När jag kom till skolan (något försenad) kom jag på att jag hade glömt mina fysikböcker hemma, och som pricket över i:et hade jag glömt ladda mobilen som var nere på ynka 15%! Men den överlevde, kanske för att jag hade den avstängd halva dagen..
Vet ni hur varmt det var idag?! Det vet inte jag, men varmt var det. Jag GICK hem från skolan i LINNE! Så härligt väder var det. Jag tror ungefär fem bussar körde om mig, but that didn't matter.
Nu: öppna fysikboken för första gången!

(S)HE (BE)LIE(VE)D. Otroligt vacker, inte riktigt klar.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Gu va fin!

2011-03-22 @ 20:19:40
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jag försökte smsa dig idag men det gick inte det kanske kan ha varit för din mobil va av? :O

2011-03-22 @ 20:40:58
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0