Dag 23 – En låt som får mig att gråta.

(Jag vet att jag är dålig på att göra de här.)

Det finns ingen låt som får mig att gråta bara sådär, om jag inte är på gråthumör. Men en låt som verkligen väcker känslor för mig är Skin med Ras Cricket. Dels för att den är väldigt fin, och dels för att den påminner mig om olika minnen. Den påminner mig om tiden i höstas då det hände en del med Jojjo och om sista morgonen jag vaknade upp med en viss person..
Skin, skin som den sol du e.
Låt hela världen se ditt vackra leende.
Jag säger lys, lys som den stjärna du e.
Du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med.
Hur du rör mig, talar, sättet du ser mig.
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0