Det är inte T-röd, det är finsprit.

Visste ni att låten "Popular" bara har fem toner i sig? Den är väldigt simpel alltså. Jag kan spela den på dragspel haha! Petri taught me.
Jag har snabbstädat rummet idag, men jag borde städa det ordentligt och göra om lite också. Kanske ta en sväng förbi IKEA och köpa en väggklocka? Jag är lite småsugen på att fixa till det i helgen, fast inte ensam tror jag.
Imorgon börjar jag 12.35! Den här veckan är slapp, me like! Då tänkte jag sova till nio kanske och sen gå upp och springa, känner mig rätt taggad nu när jag kommit igång. Och sen ska jag ha något grönt på mig för det är Sankt Patrik's Day! De som kollar på How I Met Your Mother vet nog vad det är. Grönt är dresscoden i alla fall.
Jag fick MVG på mitt författarporträtt i svenskan både skriftligt och muntligt! Och nu tänker ni säkert "jaja, mvg-barn, du har mvg i allt...", men jag har faktiskt inte fått mvg i svenska på någonting alls sen ettan, det vill säga nästan ett år sedan. Det ni! Svenska B suger förresten, finns det något tråkigare ämne? Kanske kemi. Fast vi fick läsa lite nya ord på svenskan idag, det var lite kul. Fejsbooka, tobleronepolitik, morotsaktivist och KALSONGBOMBARE är nuförtiden riktiga, godkända, svenska ord haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0