"Drick inte Zorro! Det är knark." (Cola Zero är farligt vet ni.)

Tjubbadubba!
Igår var jag först hos sjukgymnasten som var så trevlig så. Jag fick två SOLO-tidningar och en Veckorevyn, bara för att hennes dotter redan hade läst dem. Sen drog hon ut mina ben lite ("nu blev det här benet längre än det andra, så jag drar ut det också") och knäckte min rygg. Jag hade ett antal låsningar, så det var skönt!
Efter ridningen (jag duschade i stallet! Wierd men mysigt.) mötte jag Jojjo, Amanda och Eve i Vällingby och drog sen till Emergenza. Det är en musiktävling för de som inte vet. Det var grymt! Härligt folk, rätt bra musik och sist men inte minst så vann Problemet! Aastins band alltså. Så i juni ska jag väl till Debaser medis och se dem i finalen. Jag är taggad redan nu haha! Jag är rätt taggad från igår rent allmänt, men av någon anledning så går det inte fram några signaler när man ringer till vissa..? Så det kanske blir hemmakväll, men det skulle nog mitt rum behöva som vanligt.

Idag hade jag en fet håltimme då Eve, Vincent och Egil så trevligt kom till min skola och sällskapade med mig. Egentligen skulle Eve bara lämna tillbaka Jojjos mobil (som Jojjo glömde i Eves väska igår, faaaail!), men lite mer än så blev det. Så jag har varit förbi Jojjo och lämnat hennes mobil också, men mycket mer har jag inte gjort idag.

Trevlig fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0