En fet tisdag.

Vet ni hur kaosigt det blir om man slänger ut 20 bollar i en gympasal och säger killerboll? Utan att förklara regler ordentligt? Hehe, jag och Angelika ska vara lite mer strukturerade än så på måndag.
Jag och Anneli åt semlor på Tindra's. De var goda. Eller, min var god, men antagligen Annelis också. Förresten var jag inne i djurhuset idag eftersom Anneli praktiserar där. Lammen var sååå söta! Men de belgiska jättarna var riktiga små mesar med dubbelhakor. Hehe.
Nu borde jag börja plugga.. Två (!!) dagar innan biologiprovet. Jag känner mig faktiskt rätt grym ifall jag börjar redan idag. Ciao!

Ouff vad snyggt. Sådär glad är jag just nu. Webcam btw. I got a webcam now.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Coolt med webcam dååååå.

2011-03-08 @ 22:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0