En svår och jobbig grej.

Eve och Anneli: det tog lite tid att inse det, men nu fattar jag vad ni menar med felstavning ;)

Idag är en såndär jobbig dag. Ni vet när man vaknar med en klump i magen och sen bara vill gråta och spy helt utan anledning..? Det blev väl inte riktigt bättre i skolan heller.. Och Isa var inte den trevligaste heller som rullade sig halvgrå på promenaden, men det var rätt kul att schamponera henne sen, skadeglädje you know.
Efter middagen ska jag till Jojjo, 'cause she called me. Idag har jag inte börjat smsa en enda människa, det känns rätt skönt faktiskt. Enbart för att folk har smsat mig i alla fall, annars skulle det inte kännas lika bra.
Nu ska jag fortsätta lyssna på min åwesome musik. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0