Feeling kinda free.

Jojjo kom och joinade mig och Anneli igår, och vi hade treeevligt. Anneli ska kanske följa med oss på Peace & love. Kanske. Och om jag får åka alltså. Fast att Anneli inte tog med sig nåt godis igår så får hon följa med, för jag är snäll. Och hon diskade typ femtioelva saker.
Idag har jag och Anneli kollat på stallkompisar. Det var mysigt! Hehe, jag älskade den serien när jag var liten. Sen åkte jag hem till Jojjo och färgade hennes hår, och typ gjorde henne läxa. Man skulle läsa gammal skrivstil med väldigt otydlig handstil och förstå vad som stod, och eftersom jag brukar skriva skrivsstil så hade jag lite lättare att läsa, även om det var rätt svårt.. Men jag tyckte det var lite kul.
Efter en liten sväng förbi Spånga så sitter jag här med mitt lördagsgodis (hehe..) och bara slappar. Ikväll ska jag träffa Eira och kanske någon mer, no idea what to do.
Trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det är typ ingen som kan läsa skrivstil längre :s jävla inkompetenta människor! Allt ska vara datorskrivit. Dagens ungdom...

2011-03-19 @ 19:36:31
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0