Här städar vi inte gratis.

Det är sjukt hur mycket som får plats i en bokhylla! Nu har jag fyllt fyra papperskassar och en halv kartong med böcker och lite tidningar som jag inte ska spara! Så.. någon som vill ha böcker? Mest ungdoms- och hästböcker men lite Harry Potter och sånt också (om inte mamma vill spara det..). Man blir väldigt trött av att städa. Böcker väger väldigt mycket. Min bokhylla är väldigt dammig, det till och med luktar damm högst upp! Men jag tjänar lite på det i alla fall, jag hittade en 100-lapp som jag troligtvis fick i födelsedagspresent runt 2003..? Cha-ching! Varje gång jag städar rummet lite mer ordentligt så hittar jag en 100-lapp, kanske ska satsa på att bli städerska?

Min hittar roliga saker när man städar, bland annat den här übertydliga bilden. Inte kunde ni misstänka att det var gräs liksom? Fast det är inte jag som är konstnären, I promise.

Kommentarer
Postat av: Anneli

SLÄNG INTE HARRY POTTER!

2011-03-27 @ 21:15:00
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Anonym

SLÄNG INTE HARRY POTTER!! ^^

ge bort dem till nån HP älskare som inte har böckerna, eller läs dem ordentligt :)

2011-03-27 @ 23:58:09
URL: http://sofia U

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0