I didn't want to be there to see it burst, but well, it was inevitable.

Tack så jävla mycket. Jag vet att du inte vill såra mig, men ibland borde du tänka lite innan du pratar..

Ehm. Det rinner blod ur mitt öra. Det är najs. Fin färg. Rött har alltid tilltalat mig mer än den här bleka så kallade hudfärgen.
Nu på kvällen har jag sett "The social network", facebookfilmen! Den var lite intressant och ganska bra faktiskt, fast ingen toppfilm direkt.
Planen för imorgon är inte spikad än, men på kvällen blir det i alla fall hem till Nora på våffelmiddag, filmkväll och övernattning med Linda och Karin! Wunderbaum.

Chipset: aldrig inloggad längre?

Kommentarer
Postat av: Chipset

Jo, lagt till dig ju! o:



Men glömt vad jag heter, nåt som börjar på t, eller d, kan du hjälpa mig? ^^

2011-03-26 @ 02:17:17
Postat av: Anneli

sv; Jag och Malin håller på med recessiva gener på kaniner, därav alla kaninungar :)



Det är väl inte jag som har sagt någonting nu va? Jag hoppas inte det. Men jag litar inte på mig själv.

2011-03-26 @ 15:02:58
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Fattade du den? jag såg typ 30-40 min av den och fatta typ ingenting haha xD

2011-03-27 @ 14:38:10
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0