I don't mind if you don't mind.

Åh vad underbart! Det är "bara" onsdag och planerna för helgen är redan spikade! Det var länge sen jag hade så mycket framförhållning. I feel calm now. Jag hoppas bara att inget ändras!
Just nu sitter jag och lyssnar på Ron Pope, nyhittad kärlek! Eller nja, men han (de?) är rätt bra. Ni kanske känner igen "A drop in the ocean"? Som vanligt; varning: kan låta lite smågay.
Biggles har varit min lyckopalt idag. Han har kommit när jag ropat och gjort glädjeskutt på tomten, härligt! Idag kom jag på att man faktiskt brukar städa buren ibland, så det gjorde jag något åt också.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ron Pope äger!

2011-03-31 @ 07:11:19
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0