I'll try not to let you down. I swear, I'll try.

Idag har jag varit zombietrött, men humöret har pendlat från superstressad och nervös utan anledning till superseg och halvt borta i alla fall. Och så har jag varit yr halva dagen, cha-ching! Mitt huvud blir väldigt muppat när jag inte träffar folk på dagarna (förutom i skolan), man har alldeles för mycket tid att tänka..
Ridningen idag var jobbig. Afrodite var lite tjurig kan man säga, stannade, sparkade bakut och bockade, men till slut fick vi till den fina galoppen i alla fall. Men jag blev galet trött! Hade en sjuk träningsvärk i magen innan lektionen var slut, var helt slut i kroppen och rätt yr och borta, så det blev en härlig långdusch och ansiktbehandling när jag kom hem. Skönt!
Nu ska jag nog börja plugga lite smått, jag har ju inte sådär överdrivet med tid för det i helgen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0