Korvstoppning.

Biologi är tråkigt. Nu har jag skrivit sammanfattning på sexton sidor (min sammanfattning är lite över tre sidor för tillfället) och har sju sidor kvar. BARA sju sidor. Jag börjar bli lite trött. Men om jag har tur så är jag klar när Ocean's eleven börjar, den är rätt bra har jag för mig. Jag behöver inte ens plugga in det idag, jag har håltimme lektionen innan provet imorgon. Perfect.
Hopprep är underskattat. Jag har fortfarande problem att gå sen i måndags. Hehe.

Förresten, förslag på lite läskiga saker man kan göra och liksom få en kick av att man vågade? Typ som bungy-jump eller hoppa fran en brygga (för oss som tycker det är läskigt..). Jag kan inte komma på så många saker på vintern. Eira sa klättra, and you say..?

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Svårt hmm jag kan inte komma på något. Sitter här och funderar men jag kommer inte på något...



Sv: Okej. Jag finns om du vill prata <3

2011-03-09 @ 20:09:28
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/
Postat av: Fylle-apan

Ta en fet spliff! Eller springa ut naken i snön ;) <3

2011-03-09 @ 21:35:53
Postat av: Anneli

Jaga panikslagna fåglar i en lite bur med hov.

2011-03-09 @ 21:40:15
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0