Mobilen blir inte mer laddad om man inte laddar den.

Jag är fortfarande lite nere, vilket suger. Men imorgon ska jag träffa Eve som jag inte sett på några veckor, då hoppas jag humöret går upp lite, om inte innan dess!
Nu har jag förresten bytt örhängen! Bytte när jag var i Malmköping vilket inte var det smartaste. Jag satte sånna där jättestora ringar men tänkte byta tillbaka till plupparna när jag skulle sova, MEN de är ju lite större än vanliga örhängen så fick inte i dem igen, utan det började blöda lite istället. Så det slutade med att jag har sovit med enorma ringar i öronen två nätter, inte så bekvämt. Men idag fick jag låna ett udda par små örhängen av Jojjo, kanske köpa egna pluppar imorgon?
Jag har en sticka i stortån som inte vill komma ut. Den är rätt stor också, not good. Sen har jag blåmärken på halva benen också, men det är en annan femma.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det var faktiskt Ankan som sa att det inte spelade någon roll :p

2011-03-03 @ 19:45:25
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0