Potatis sväller i vatten men krymper i salt.

Jag kallas inte PlanerarN utan anledning, men planer är verkligen what keeps me going. Förutom att suttit och tänkt på vilka åwesome vänner jag har (hm.. varför har det tagit så lång tid att komma på det?) så har jag tänkt på alla saker jag vill (och kanske ska) göra i sommar.. Peace & love, Gotland med Jojjo, Alholmen med Jojjo och Amanda, Alholmen med EKS-tjejerna, Alholmen med alholmstjejerna (ofc), båtcamping, grillchillkrökkvällar, sooola, fylla 18.. Fast jag är inte så taggad på att fylla 18. Då är jag gammal och typ hela min ungdom är över. Det känns lite deprimerande faktiskt.
Planerna för imorgon är att stiga upp vid nio (who needs sleep liksom?), SPRINGA (omfg vad jag är taggad på det.. just nu i alla fall! Mina ben saknar att få sträcka på sig), åka till stan och knytisluncha med Kerstin (mammas vännina, min fd barnvakt, som fyllt 50) och andra, och sen åka till Sofia och fira att hon fyllt 18. Linnéa, Eira, Eve, Maria, Eleonora, Linda och Karin ska också dit (+ 8-13 andra människor), så det kommer bli Åwesome!
Men nu ska jag sova, natti natti!

Chipset: Nej nu är något knas! :( Jag har ju varit inloggad hela kvällen? :( Och jag vet inte vad mygla betyder, jag bor faktiskt i Stockholm.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det kallas inte Stockholmare, det kallas litet ordförråd Linnea. Om ditt Chips menar det myglar som jag tänker på.

2011-03-12 @ 17:24:25
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Elin

haha jag vet oxå vad myglar betyder! ;D <3

2011-03-12 @ 17:28:30
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se
Postat av: Chipset

Ouf, du ser. Inte bara jag som vet hur man myglar! :o



Och, du har ikväll på dig, annars försvinner jag som den förra gången, bara så du vet. ^^

2011-03-12 @ 22:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0