Sankt Patrik's Day.

Idag är det torsdag och jag har i princip ingen aning om vad jag ska göra i helgen. Inte kul. Hemma vill jag inte sitta och häcka i alla fall, mamma är bortrest fram till söndag och vad finns det för mening med att vara här om hon inte ens är det? Och så har jag insett att jag är fattig. Jag har bara 150:- kontanter och behöver lägga ut 200:- eller 300:- beroende på när jag måste betala. Och kanske 250:- ovanpå det, beroende på vad jag ska göra. Jag hoppas mamma tankade på mitt kort innan hon åkte iväg, för annars har jag bara några enstaka kronor på det. Och nu känns det som jag ska slösa massor av pengar precis när jag bestämt mig för att bli mer ekonomisk, men det här är för mer värda saker än mat och fika, detta är till en liten konsert och zumba. Rätt bra grejer. Och sen måste jag köpa presenter till Eira och Eve också, och kanske klättra med Eira.. Men somsagt, värda pengar!
Ridningen idag gick rätt kasst. När jag skulle springa till bussen insåg jag att "converse" är jätteskönt att springa i, men bandlös bh är inte så praktiskt. I fem minuter hade jag känslan av att bh med innehåll skulle åka ned till midjan. Detta hända aldrig, men det var inte mycket mer bekvämt för det.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag visste det utan att titta på How i met your mother ;) Det står typ överallt haha ;)

2011-03-21 @ 17:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0