Sometimes all you need is ONE.

Bortsett från min lilla stalker Anneli så tycker jag att ni har blivit lite dåliga på att kommentera. Heads up!
Idag har jag solat i några timmar (lika bra att börja tidigt.. mina fräknar are increasing!) och läst ca 40 sidor tyska. Who's the man liksom? Sen har jag en svenskaredovisning imorgon som jag inte har knåpat ihop ett tal till ännu men.. natten är ung? Nämen, tyskan tog lång tid och sen åkte jag till Jojjo. Vi hade ett riktigt deeptalk, verkligen vad jag behövde! Så nu känns klumpen i magen lite mindre, men jag får se hur länge det håller.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag? Stalker? Förstår inte vad du menar.

2011-03-07 @ 23:01:04
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0