Superefficient.

Igår kväll var jag hos Eira och såg hennes favoritfilm, "Gilbert Grape". Den var bra faktiskt, mysig och lagom rolig utan att vara helt fejkrolig. Johnny Depp och Leonardo DiCaprio har också varit unga en gång, visade det säg.
Idag har jag träffat Sofia och pluggat tyska. Och så har jag upptäckt att man kan smsa på tyska.. bättre sent än aldrig! Eira fick bli mitt offer, men hon förstod nog vad jag skrev. En del saker låter bara bättre när man inte skriver de på svenska helt enkelt.

Frukost i solen!

Eirapeira och Rufstufs.

Nu har jag sett sista avsnittet av Solsidan. Jag skrattade inte en enda gång.. Det finns helt klart bättre program. Och btw, de som tycker mina inlägg är onödiga, läs mig header ("det du inte vill veta") och sluta klaga.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha, vilka bitchar som klagar! Det är ju ändå inte du som tvingar dem att läsa dina inlägg liksom.

2011-03-20 @ 23:05:51
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Anneli

Btw, visade det sIg.

2011-03-20 @ 23:06:20
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Evelina

ha! felstavning :) Det visade SIG :)))))))

2011-03-21 @ 12:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0