Tonight it's house in this house.

Ibland undrar jag om jag pratar högre än vad jag tror, för jag och Elin fick en del blickar när vi satt i food court och pratade i några timmar haha! Fast det kan bero på vad vi pratade om också.. men så mycket borde de väl inte ha hört, eller..? Hehe, kul hade vi i alla fall. Jag var duktig och spenderade inte en enda krona på varken mat, fika eller kläder. Fast jag snyltade halva Elins pizza, men hon sa att jag fick det faktiskt.
Mamma min var snäll nog att köpa med sig semlor till efterrätt, så här har det smaskats. Fast coops semlor får inte 5 av 5 toasters precis, men de är helt okej.
Jag skulle vilja ha en garderob som man kan snurra på, och på ena sidan vinterkläder och andra sidan sommarkläder. Skulle inte det vara smart? Eller fyra sidor; vår, sommar, höst, vinter. Stickade tröjor och andra vintriga kläder tar upp så stor plats nu när det börjat bli varmare (5° är faktiskt 25° varmare än -20°!). Idag hade jag våriga kläder; vitt, blått, jeansshorts, de tunnaste strumpbyxorna jag kunde hitta och CONVERSE (fast fejk ofc eftersom jag gillar billiga saker). Våren är här!
Visste ni förresten att man inte behöver köpa nya kläder varje månad egentligen? True story, Eve told me. Det var ett lite "aha"-moment för mig.
Jaja, nu ska jag skriva min fysikrapport, som jag redan skrivit över en A4 på igår kväll! Oj vad jag är duktig!

Kommentarer
Postat av: Elin

Dom hörde nog ingenting, dom tyckte bara vi var så snygga säkert ;D <3

2011-03-15 @ 20:26:03
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se
Postat av: Anneli

Jag har använde converse fram tills november/december och hade för första gången i februari :p

2011-03-16 @ 21:49:18
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0