Tragedy rimes with chemistry.

Så.. nu har jag skrivit om åtta sidor till två sidor.. och allt handlar om vatten! Nästan allt, lite syra och baser också (det är är kemi om ni undrar), men vi ska ha prov på ett helt kapitel om vatten alltså. Det finns många sorters vatten vet ni!
Jag borde egentligen städa mitt rum så att det är fint när Eve och Linnéa kommer hit imorgon men.. det är jobbigt. Att städa alltså. Och så kanske jag borde krypa till kojs snart så jag är lite utvilad till helgen. Jag har fixat så det ska gå lite snabbare på morgonen dock - frukosten är redan preppad! En skål med fil och müsli står färdig i kylskåpet. Euww, det är säkert rätt äckligt imorgon. Men jag åt faktiskt mellis och kom fram till att jag var för mätt för att äta mer, efter jag hade hällt upp det. So what to do liksom?

Kommentarer
Postat av: Anneli

det kommer att vara skitäckligt linnea.

2011-04-01 @ 00:43:21
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: anneli

Sv: men blev inte flingorna väldigt omysiga? Tragedy och chemistry rimmar förresten inte :P

2011-04-02 @ 19:31:11
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0