Worn out and ready to be tossed away.

Äntligen! Mitt internet är tillbaka! Under tiden det har varit borta har jag roat mig med att klippa sönder en tröja och sätta in en bild i en ram. Och kolla på film.
Vad kan man mer säga om dagen? Jag har fått en ny klasskamrat, bara huxflux sådär. Om det är bra eller dåligt vet jag inte, men han verkar trevlig. Fast det känns lite skumt med en ny filur i klassen NU!
Jag gick och la mig runt två igår och steg upp vid sju idag, enbart för att hinna läsa tio sidor tyska, men det lät ju rätt enkelt? Tyvärr så var jag extremt trött och somnade säkert tio gånger medan jag läste.. Så när jag vaknade till 35 minuter innan min lektion började och jag fortfarande låg kvar i sängen fick jag lite bråttom! Men tänk vad mycket mer man hinner när man är stressad, och inte sminkar sig! Jag har inte haft smink sen i torsdags tror jag, mina ögonbryn är groteskt onoppade (typ en vecka sen jag orkade med sånt?), jag har haft huvudvärk halva dan och rent allmänt kännt mig som en zombie.. det känns verkligen som att jag är påväg åt rätt håll!
Imorgon har jag matteprov. Jag har inte kollat vad vi har prov på än, det gör jag nog lektionen innan.. Liksom orka gå och tänka på saker i onödan? Daah. Nejmen, jag är lat.
Men nu ska jag få mig min efterlängtade skönhetssömn, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0