What's the point?

Idag har jag tränat och träffat Eve. Vi tog en sväng till stan och käkade kebab och sen åkte vi hem till henne. Not much more to say. Min mage har kännt sig sprängfärdig varje gång jag ätit, bara för att bli hungrig igen en timme senare. Aja, jag får skylla mig själv..
Imorgon måste jag nog göra lite "nyttiga" saker, kom på att jag har en del som ska göras.. Läsa ut svenskabok tills på onsdag, 40 sidor tyska till på måndag, svenskapresentation till på måndag, biologiprov på torsdag och sen ska min idrottsplanering lämnas in någon gång i veckan. + saker som ska fixas här hemma. Great!
Eve klagade på att jag aldrig lägger upp bilder. Så därför tog jag überfina egobilder bara för hennes skull. Säger vi.

Jag vet att ni är avundsjuka på mina kinder. Vem vill inte se ut som en hamster som förberett sig för en hård vinter liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0