'Cause you make me smile even just for a while.

Ey! Är det final i melodifestivalen redan på lördag? Vad fort det har gått! Jag brukar inte kolla på delfinalerna, men finalen däremot.. Några bra som är med i år? Antagligen inte, fast en liten chans finns det ju. Det är rätt fail förresten att spotify gör reklam för att de har Dannys låt men när man klickar på den så står det att den inte finns.. (Jag ville bara höra om den var bra, okej?) Fast i år missar jag nog finalen, för jag ska till Sofia på hennes birthday-thingy. Jao.
Imorgon skulle jag egentligen ha sovmorgon till elva, som vanligt, MEN jag ska träffa Angelika klockan nio istället och planera våran idrottslektion. Wiho! Och jag ska nog försöka vara snäll och komma tid också, för hennes skull. För jag är så snäll. Ibland. Inte så ofta faktiskt men.. plötsligt händer det!

Kommentarer
Postat av: Anneli

plösigt stavar vi fel!

2011-03-10 @ 17:59:57
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, är allt bra?:)

Jag säljer ett par skor på bloggen, 15cm klack, stor 36:a, om du är intresserad kan du kika hur de ser ut på bloggen:)

2011-03-10 @ 18:40:20
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0