Vad skulle jag göra utan mina listor?

Jag ska bli upphämtad nu vid 12, MEN Sofia svarar inte på mobilen så jag vet inte riktigt hur långt de har kommit, de brukar vara lite sena.. Jag hade hoppats på att hinna ta mig till Coop nära och köpa en SOLO-tidning, men det känns som lite ont om tid nu..
Jag tror jag håller på att bli förkyld förresten, är lite öm i kroppen och har lite ont i halsen ibland. Fast det är inte så konstigt ifall någon har smittat mig, och annars så är det ju inte så optimalt att sova på ett kallt golv.. Hmm.. Bra där.
Men nu ska jag göra mig helt klar och sen åka när de kommer, lär ha bloggpaus tills på torsdag då jag kommer hem till mitt eget hus igen.
Bye bye bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0