"Vill du ha lök?"

Jag sprang igår! 5 km blev det, men min kondis har askass. Och jag halkade, så nu har jag skrapsår på handen och ett 15 cm långt blåmärke på låret. Najs.
Knytislunchen hos Kerstin var trevlig. Jag kom typ sist på tipspromenaden (4/12, en 11-åring fick bättre..). Allmänbildning är min starka sida ja!
Sen åkte jag till Sofia och hade gryyymt kul! Mycket skratt, prat och mat. Vi alholmstjejor planerade våran bordell och hur vi ska haffa Johan haha, kvällen bästa samtalsämne! Ehm.. vi var helt seriösa. True story. Sen ska vi springa nakna runt Alholmen också, bara för att folk ska tycka att vi är konstiga. Om jag är taggad inför sommaren alltså.
Idag åt jag brunch med mamma, Daniel, mummi och morfar. Det var gott. Sen hittade vi ett litet loppis (eller secondhandaffär) och jag fyndade en bok, en film och en enorm badbomb för 35 spänn. Inte illa, huh?


Nu ska jag städa och läsa tyska. Typ. Eller kolla på tv. Jag är trött. Och Eric Saade borde inte ha vunnit melodifestivalen, bara så ni vet. Hellre Danny isåfall, hans dans var bättre, jag och Nora funtar på att lära oss den bara för att vi är så extremt coola. Eller för att vi gillar att träna. Ni kan få gissa själva.

Chipset: Asså jag var ju inte ens hemma igår? D:

Kommentarer
Postat av: Elin HS

Sv: Fan, inte visste jag att vi tänkte så lika! Vi måste nästan träffas och prata ut någon dag! :O <3

2011-03-13 @ 17:50:25
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se
Postat av: Linnéa

Sv: Tack :) Den är grymt mysig

oj det är ändrat skrev inlägget jätte snabbt och blev helt knas haha.

2011-03-13 @ 18:03:04
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0