Where did all my money go?

Nu hart jag räknat ut ungefär hur mycket pengar jag spenderat de senaste fyra månaderna.. Ingen rolig summa. Jag måste sluta köpa mat. Inte för att jag äter ute såå ofta, men det är rätt dyrt och onödigt, kläder och prylar har man i alla fall kvar ett tag. Jag trodde att jag spenderade mer på kläder än vad jag gör, so that's a good thing. Hur mycket pengar spenderar ni på kläder per månad? Jag är lite nyfiken. Mamma tror att jag spenderar mer än normalt, men om jag levde på mitt studiebidrag så skulle jag lätt ha råd att köpa lika mycket kläder som jag gör nu. Fast Daneil trodde jag skämtade när jag kom med min kvittohög, men jag tar faktiskt kvantitet före kvalité, och då blir det många kvitton för samma summa. Gissningslek: hur många klädesplagg tror ni jag köpt sen mitten/slutet av november? (räknar allt; strumpbyxor, trosor, tröjor osv)

Inte för att ni ser men; kvitton, påsar, stökigt rum. Min söndagseftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0