And I think it's time to say goodnight.

Man blir extremt tröt av att vara sjuk. Näsan rinner, kroppen värker och rösten låter väldigt fint. Hoppas den är bättre imorgon, annars blir det lite jobbigt på engelska nationella muntliga.

Dagen började lite dåligt, vårdcentralen ville inte ge mig en tid då jag inte hade matteprov, matteprovet gick skitdåligt (funderade seriöst på att bara ge upp och gå ut mitt i), och så var det lite missförstånd.. Men sen blev det bättre! Jag träffade Eve och åt glass i Vällingby, min första mjukglass för i år. Den var god, med polkaströssel. Sen cyklade jag till stallet och red med min gamla grupp, kändes lite småkonstigt att rida för Åsa igen. Jag fick Pyret och det gick helt okej, men det är en helt annan sak än att rida Affro!

Sen kanske klockan ett idag har min mobil dissat sms (den tar inte emot några), så om ni vill något får ni ringa!

Men nu ska jag sova, pöss!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: Jag vet det kom jag på för flera år sen men det finns ju fortfarande folk som säger det där är inte normalt och blabla så då undrar jag vem som har kommit på vad som är normalt enligt dom liksom fattaru?

2011-05-11 @ 13:33:30
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0