Bangar du?

Helgens ord har varit "bangar", av flera anledningar, och helgens uttryck är "Rrrr". Jag har verkligen hört det hela tiden känns det som. Eftersom Eve bangade på att sola med mig idag så blev det bara att sola, plugga och kolla på tv med Anneli. Fast vi pluggade inte så mycket precis.. Vi låg för det mesta och solade i Hässelby strand, pekade på personer i alla åldrar och sa "bangar du?". Anneli är en pedofil ska ni veta, hon tänder på 4-åringar som drar ner byxorna och petar sig själva i baken offentligt. Mums!, tycker Anneli. Jag tog årets första dopp! Fast jäklar vad långgrunt det är där, benen hann domna innan det var tillräckligt djupt för att sätta sig ned i vattnet..

Anneli: "Jag fattar varför killar använder det här med klockan, det är så smart! Bangar du på klockan åtta?"
Jag: "Anneli.. det där är klockan fyra.."

Jag: "Hon får inte komma på deras fester längre, hon har blivit bangad. Eller nä.. jag menar bannad."

Imorgon har jag tyskaprov på starka verb. Jag har inte orkat plugga. Fuck.

Haha, jag förde över bilder från mobilen nu och hittade lite okända bilder.. Det hade jag inte trott! Och jag tog inga bilder från stranden så om ni vill se det får ni prata med Anneli, hon gillar att fota rumpor och sånt. Rrrr! Hon är rätt rumpfixerad överhuvudtaget faktiskt, vi brukar diskutera en viss rumpa rätt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0