California here we come, right back where we started from.

Igår red jag Rodness på ridningen. Vi hoppade i skogen.. Först gick det bra, men sen blev hon lite överglad och bara galopperade på som bara den och iväg och ja.. det var inte så bra helt enkelt. Efter jag kommit hem så kom Sofia hit. Vi hade en liten veganpicknick på tomten, kollade på delar av melodifestivalen, bakade veganska scones (Sofia är vegan nu sörru) och kollade på OC. Och jag vet att jag är åtta år senare än alla andra men, OC ÄGER. Seriöst, jag och Sofia satt och skrek och slog varandra (ni vet sånna där fåniga tjejslag som man inte tror att nån gör i verkligheten) mitt i natten för att det var så bra. Sen såg vi på två avsnitt till och jag såg ett i morse också. Det är grymt. Lätt att jag ska låna Sofias boxar, hihi..

Den här helgen är rätt seg. Eller, det verkar inte hända så mycket. Idag har jag varit i stan med Eve, Linnéa, Vincent och några till, men ikväll ska jag nog bara va hemma och kolla på film eller OC. Alla är upptagna. Sadface. Imorgon ska jag följa med Anneli till Ekerö och rida en pålle, sen ska jag kanske färga Jojjos hår och på kvällen vet jag inte.. Just nu ser det ut som att jag borde ragga upp någon att kolla på melodifestivalen med. Jag är ingen mello-nörd, jag bara njuter av smärtan och besvikelsen man känner när Sverige kommer typ sist varje år. Trots att Sverige är bäst, bara för att vi är Sverige. Låtarna ska vi inte prata om.. Förresten så är mina favoriter, förutom Sverige såklart, Danmark ("come on boys, come on girls, it's a crazy crazy world..") och Irland ("lipstick"). Now you know.

Jag funtar på att äta middag men hungern försvann på bussresan hem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0