CV och personligt brev är krångliga grejer..

Idag är jag arg, pissed off, ledsen, depprimerad, stressad, knasig och FLITIG. Jag har checkat av ett antal boxar i min "to do"-list (jag är seriös, jag har gjort en lista med boxar, satt upp den på spegeln och √ i det jag gjort..). Jag har även varit en sväng förbi Coop nära och frågat om de som en liten arbetare, det lät lite tveksamt men han var jättetrevlig och sa att man vet aldrig och jag kan komma tillbaka imorgon med CV och prata med chefen. Så nu är taggad på att skaffa jobb! Kvällsjobb, inte sommarjobb. Jag tänkte skriva ett CV och personligt brev och ge till sex mataffärer inom två kilometers radie. Vi har rätt många mataffärer här. Om jag har tur kanske jag får ett jobb, mina cash lär ta slut rätt snabbt när jag fyllt 18 annars. CV och brev är lite jobbigt att skriva bara, har ju typ inget att visa upp liksom..

Jaja, nu ska jag äta och sen till Jojjo, om någon har ett CV-tips eller så får ni gärna lämna en kommentar!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Regn kan jag fatta att man kanske missar, men tefatsstora snöflingor missar man ju inte :p

2011-05-04 @ 20:26:26
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv: jag tycker vi kör på det! <3

2011-05-04 @ 23:54:47
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se
Postat av: Linnéa

För mig är CV tvärt om det blir för långt och för mycket xD

2011-05-05 @ 14:44:57
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0