Du kan se igenom deras mask och deras leenden av plast.

Usch usch, jag blir lite irriterad på mig själv.. Jag tror att jag är mer eller mindre intolerant mot socker, och ändå sitter jag och vräker i mig godis (Konsum hade extrapris, okej?). Min mage sväller upp så jag ser gravid ut när jag blåser upp den (både Daniel och Jojjo är rätt fascinerade, Jojjo kunde inte sluta stirra på min mage förut..). Och så gör den ont, ibland krampar den så mycket att jag bara kan ligga ner. Fast nu är det bättre, som tur är. Usch, varför måste socker vara så beroendeframkallande? Imorgon ska jag sluta äta socker. Hoppas jag..

Och jag har inte städat mitt rum än.. och Eira ska komma hit.. Blöö.. Hej mitt liv har inte alls förfallit. Jag skulle kunna rita upp fin statistik över hur mitt liv gått ↓ senaste månaderna. Jag orkar bara inte. Men snart är det sommar, och då jävlar! Haha nä, vem försöker jag lura egentligen? Inte ens jag går på det. Jag såg förresten en übersöt kille på bussen idag. En smalis med blåa ögon. Aaw.

Ibland vill jag bara göra likadant mot mig själv som Tims lillebror gjorde. Först kom han och började prata med Tim, sen såg han mig, sa "euw" och sprang iväg. Han ville inte komma tillbaka igen. Hahaha, ser jag så hemsk ut? Tack liksom. Och så det inte blir några missförstånd; jag stod i hallen och toig på mig skorna, inga konstigheter.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Linnea, sluta! Du är jättefin, det är bara Tims lillebror som har en skev syn. Vi får ta och träffas snaaart! Kan du på torsdag?

2011-05-27 @ 20:30:39
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0