Hestisfestis.

Idag har jag och Anneli varit på Ekerö och ridit hennes medryttarpållar. Det var kul och väldigt mysigt, påminde lite om att vara på ridläger. Det var länge sen jag (åtminstone halvhjärtat) ryktade en häst kan jag säga. Jag fick rida Annie; en snäll gammal travare med världens skumpigaste trav typ, den hade ingen takt så det gick knappt att rida lätt ens. Men snabbt kunde hon trava i alla fall, hon kunde trava snabbare än Freja galopperade. Jag hade en westernsadel så jag kände mig lite cool och red med en hand.. ibland. Freja som Anneli red var lite speciell, men vi hade en mysig liten uteritt i skogen.

Annie, Annelis fötter (överst) och Freja.

Förhoppningsvis snart så ska Anneli komma hit. Vi ska kanske plugga och sen ska vi kolla på melodifestivalen, är ju final idag! Får se om vi kollar här eller åker till Jojjo, vi är så populära så hon bjöd dit oss. We will be popular.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0