Hur man än lägger ihop det kan man bara få en miljon idioter.

Jag tänkte börja träna på mornarna! En kvart med Paolo Robertos dvd så borde man vara lite mera fit för sommaren i alla fall. Jag tränade imorse men hann inte äta frukost så var vääldigt hungrig på idrottslektionen sen. Min sista idrottslektion förresten! Det ska bli lite skönt att slippa idrott men jag gillar faktiskt att ha det. Vi spelade bandy, och det är faktiskt rätt kul. Och alla är lite bra på det utan att ha värsta bollsinnet eller konditionen, så det är najs.

Imorgon är jag ledig! Jag har egentligen halvdag men behöver inte gå på de lektionerna så.. Men vad ska jag göra egentligen? Tänkte kanske börja med lite träning (om jag nu ska bli så duktig!) och sen skriva ut massa CVn och ta en tur genom Bromma och Vällingby. We'll see. Men sen då? Kommer bli lite tråkigt att häcka själv hela dagen, om inte Jojjo kan förstås så vi kan planera lördag (Anneli fyller 18!!). Men om vi inte ska fixa och trixa så är jag öppen för förslag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0