Min passionjuice läcker.

Igår slutade jag innan lunch pga lite inställda lektioner, samma sak idag. Skolan börjar verkligen bli slapp nu mot slutet, förutom några prov och sista inlämningar. igår ringde Sofia i alla fall och frågade om jag vill shoppa lite, så då åkte jag in till stan och hittade faktiskt en tröja, strumpor och två klänningar! Efteråt fikade vi på Cafe 60. De har verkligen ett stort utbud och jättegott fika, men det är lite dyrt och personalen är stressad och inte de trevligaste.


Idag har jag varit en sväng förbi sumpan, köpt en present till Anneli (lalalala jag kom på nåt faktiskt..) och ett blommigt linne. Nu shoppas det sommarkläder allt, men lika bra att passa på medan jag fortfarande shoppar för pappas pengar kanske?

Kommentarer
Postat av: Anneli

SLAPPT?!?!?! Jag har endast 17 saker att göra. De flesta innan maj.

2011-05-18 @ 22:25:53
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv: Hehe ja det är jag som sjunger :$ :P

2011-05-18 @ 22:32:04
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0