Nobody likes to lose their inner voice.

Galet vad varmt det är idag! Och tydligen ska hela långhelgen bli lika fin, lovely! Jag missbedömde värmen lite när jag gick hemifrån (tjocka leggins, linne och kofta = varmt!), men jag lyckades ta mig runt och lämna mitt CV i fem affärer i alla fall, så det var ju bra. Kanske borde söka på typ Coop Forum Vinsta, Lidl och ÖB också? Lidl känna mest lockande faktiskt, tänk vad kul att säga att man jobbar där! Hahaha.

Imorgon har jag en eller två lektioner och sen är det lååångheeeelg! Åwesome! Vad ska alla hitta på då då? Själv tänkte jag träffa Jojjo, gå på Annelis legendariska kalas, kanske åka ut till landet och lite andra trevliga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0