Oboypulver är bästa glasstoppingen.

Coop nära ville inte ha någon, så jag tänker söka på massa andra mataffärer, fast just nu känner jag mig väldigt otaggad. Allt känns väldigt segt. Helgen är halvt obestämd. Vissa svarar inte, andra är dryga. Eller, jag tycker att rätt många är dryga just nu, så jag antar att det bara är jag som tycker de. De är inte dryga egentligen, jag är bara på drygt humör.

Om en månad (man måste tagga till långt innan jue!) fyller Anneli år. Då ska hon ha barnkalas, med prins och prinsesstema! Jag är taggad. Någonting att se fram emot liksom. Jag ska vara en prinsessa och känna mig jättebarnslig hihi. That's how we like it.

Jag tycker inte ridningen gick sådär superbra idag precis, men Annie tyckte jag var duktig. Hon poängterade det för hela gruppen faktiskt. Alltså, om jag hade ridit en annan häst hade det varit uruselt, men Afrodite är lite speciell hon så då räknas det som bra. Vi red lite på ängen och i ridhuset, lite galopp fick vi till iallfall när hon inte tvärstannade. Fin hest. Jag ska rida igen i min gamla grupp på tisdag förresten! Ska bli kul att rida för Åsa igen, har inte sett henne sen i höstas!

Imorgon har jag engelska nationella uppsats, kanske borde ta och läsa på lite? Det blir nog bäst så.

Förresten, The Fray <3333 Typ alla låtar jag hört faktiskt, precis min musiksmak.


Kommentarer
Postat av: anneli

Nationella prov är sämst! Grrrr

2011-05-06 @ 13:40:11
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0