She swears this time to make it as she simply walks away.

Gardasil.. Alltså visst gjorde det lite ont när sköterskan sprutade in vaccinet, men så farligt var det inte. Och jag kan trycka på stället utan att det gör ont.. Att epilera benen däremot, det gör ont! Jag var hos Jojjo igår, först var Tim också där och då spelade vi lite wii men sen stack han och då käkade vi kinamat (jättelänge sen, mums!), epilerade benen, kollade på film och så noppade jag Jojjos ögonbryn igen, de blev jättebra! Hehe, jag har hittat mitt kall.. Säger vi. Nämen att epilera, där kan man verkligen prata om smärta. Jojjo tålde liiiite mer än mig, fast det funkade bättre på mig å andra sidan, de två centimetrarna som blev helt nakna efter att hårstråna slitits ut..

Idag har jag varit en sväng till Vällingby med Jojjo. Nu är billiga engångsgrillar kirrade för ikväll. Najs. Det lär bli myspys, fast verkar inte som så många kommer.. Alla bangar. Eller alla är antingen upptagna eller sjuka. Eller svarar inte på mobilen. Sadface. Aja, vi ska bada och busa i alla fall.

Nu ska jag packa och plugga lite, hörs!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Dem kanske har utvecklat gardasil eller något ;p för när jag köpte dem så var det jättemycket konserveringmedel i dem, och att det var det som gjorde ont. Sa doktorerna som gav mig dem i alla fall. Men det var ju också några år sedan :P

2011-05-22 @ 01:26:45
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: nina

har epilerat i flera år mer eller mindre och efter några gånger (möjligen när hårstråna "vant" sig)känner man knappt längre.

2011-05-22 @ 12:47:03
URL: http://passionista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0