That summer really messed me up, messed me up bad.

Nu är min mobil back in business igen! Det tog lite över ett dygn men nu får jag sms igen. Det blir lite knas när smsen inte kommer fram, Jojjo trodde jag var lite arg på henne, men det var jag icke. Var hos henne nu på kvällen, verkligen vad jag behövde! Har saknat min lilla elskling. Vi bakade chokladbollar fast failade lite och fick trixa lite med receptet, men de blev supergoda!

Man har väl Spotify free 10 timmar i månaden? För jag lyssnade en halvtimme förra veckan, men nu är barometern (?) full igen! Skumt. Om jag får 10 timmar i veckan är jag ändå rätt nöjd faktiskt. Just nu strejkar Grooveshark, annars skulle jag lyssna där..

Ååh, imorgon ska jag träffa Sofia! Tror inte jag träffat henne sen mars typ? Vi ska käka (kanske picknick), typ kolla på mello, se på film, kanske baka scones och sen ska hon sova här. Lovely!

Äh, snart ska jag nog i säng. Mår mycket bättre nu när jag sovit ordentligt och har engelska nationella 8.15 imorgon så.. nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0