The attentionwhore and her boobs in the supermarket.

Min förkylning är nästan borta nu, skönt! Allt som är kvar är en irriterande hosta som kommer lite då och och får mig att lämna lektionerna för att gå och gråta inne på toa istället. Hehe, true story faktiskt.

Idag har jag inte gjort mycket. Jag följde med mamma till coop och köpte bland annat strumpbyxor, ett par vanliga och ett par med blommönster tror jag (mönster som i spetsmönster typ). Sen köpte jag lite korv och sånt till grillningen som förhoppningsvis blir av den här helgen, om det inte regnar som förra. Jag har även bokat en tid för att vaccinera mig med Gardasil nu, fredag morgon. Det kommer göra ont, har jag hört. Typ kanske ont i armen i flera veckor-ont. Jag ser fram emot det. Perfekt att det blev precis vid helgen också, men lika bra att få det gjort.

Kommentarer
Postat av: Eve

Du har ont i armen högst tre dagar, och då har man bara ont om man rör på det ställe man tog sprutan ;)

2011-05-16 @ 23:32:08
Postat av: Linnéa

Neje Eve har fel. Eller tycker jag iallafall. Jag hade ont ont i armen 3 dar sen gjorde det ont när man kom åt där jag fick sprutan kanske en vecka men det märktes inte. Sen gjorde det mer och mer ont för varje gång man tog den och jag skrek två av de tre gångerna jag tog den.

2011-05-17 @ 15:22:49
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jag tog mina i typ 8:an och sista början av 9:an :o

2011-05-17 @ 15:23:35
URL: http://enannandelavjarfalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0