Tjosanhejsan.

Jag måste verkligen köpa strumpbyxor eller leggins! Vet ni hur mycket jag behöver det eller? I morse hade jag så svårt att hitta ett par hela så jag helt enkelt tog mitt sista par hela strumpbyxor (dock för korta), klippte sönder dem och sprang till bussen. Det är snyggt med hälmärken på smalbenen, lovar.

Jag kan skriva rätt snyggt för hand faktiskt, synd att allt ska vara dataskrivet nuförtiden. Jojjo hade sparat en hög med diplom åt sina somskolebarn för att jag skulle skriva på dem med min snygga handstil. Hehe, jag blev lite glad faktiskt.

Vet ni! En mattant i min skola frågar varje person som hon ser bre en macka med vänster hand om den är vänsterhänt. It's kind of funny. Ola gick och gjorde det bara för att testa, på direkten spanade hon in honom och ba "är du vänsterhänt?". Haha vad spelar det för roll liksom..

CV-grejen (eller ja, brevet) var lite svårare att skriva än jag trodde, men det funkar nog. Jaja, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Har aldrig hänt mig och jag brer alltid mina smörgåsar med vänster hand :P

2011-05-05 @ 20:06:39
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0