Gå fort och le så märker folk inte att du är ful.

Jag och Anneli svullade galet igår/imorse, under ett dygn konsumerade vi ett kilo godis, en påse chips, en påse rings och en pepsi max. Hehe. Det var kul att kolla på eurovision faktiskt, Sverige kom ju inte sist i år, vi kom ju faktiskt trea! Och så ledde vi ett tag, tänka sig. Vinnarlåten var inte så bra tycker jag, eller den var inge speciell liksom. Vi betygsatte alla låtar efter låt, utseende och kläder. Eric Saade vann. Anneli vill ha likadana byxor som honom.

Anneli äter effektivt.

Idag följde jag med Amanda och Jojjo till deras medryttarpållar. Jojjo red lektion på Odessa och jag och Amanda red lite på Rente. Hon var fin, lite omusklad än så länge men duktig i alla fall Hennes galopp är hur kort och långsam som helst, kändes lite konstigt.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Okej, jag ser ut som värsta tjockisen och melodifestivalnörden på den översta bilden, haha.

2011-05-15 @ 22:35:19
URL: http://lolland.blogg.se/
Postat av: Sexig apa

Haha, gud vad hon behöver musklas! :)

2011-05-16 @ 12:20:33
URL: http://mandeli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0