Smile at them and they'll smile back at you.

Blogg.se har slutat funka på min vanliga dator, sidan är bara blank! Lite jobbigt..

Igår hände väl inte så mycket förutom en liten okänd ångestattack påväg till skolan som fick mig att bestämma mig; idag ska jag vara glad. Typ. Jag har klätt mig fint, sminkat mig (nog första gången på en skoldag de senaste veckorna, lätt värd anledning att komma försent till mitt fysikprov för!), varit allmänt social och hälsat på busschaufförerna. Hur tråkigt måste det inte egentligen vara med så många personer som går förbi en men ingen som säger hej?

Imorgon ska jag leka. I skolan. Det är allaktivitetsdag, inga lektioner bara lekar hela dagen. Hehe, kuwl. Nej men ibland, fast jag har hört att de har tagit bort leken då man skulle suga fast ett kort med munnen och sen skicka vidare. Den var rolig. Killar suger på att suga nämligen, så de råkar pussa varandra istället, och hur kul är det inte att se på när de blir lite generade..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0