Hur vet jag om min stortå är stukad?

Även om jag är typ den enda med min åsikt så tycker jag att allaktivitetsdagar är rätt roliga. Hur kul är det liksom inte att gå styltor över svandammen, köra norsk fylla, bita i ett äpple i vatten och stoppa ansiktet i mjöl, äta som många pannkakor man orkar på tre minuter, gräva i tapetklister efter kondomer eller gissa bajset? Bland många andra saker, fast gå på styltor och sånt kan jag inte riktigt.. N3a är en väldigt skön klass tycker, kommer sakna dem när de tagit studenten (om en vecka..!). De har vunnit lekarna (=får varsin biobiljett) tre år i rad. I alla fall, de hade gjort en egen flaggat som de hissat upp i flaggstången, eftersom de gillar att synas. Trots att de knutit fast snöret kanske fem meter upp i luften så tog några ned den och skrev till ett "p" så det stod "Np3a" (naturbruk) på den istället.. Lite fult gjort, speciellt när de inte ens lyckades hissa upp den ordentligt. Men sen blev det krig, N3a (natur adventure förresten) började med vattenballonger men fortsatte med vattenpistol och sen en hel soptunna som de fyllt med vatten för att hälla över någon..

Efter skolan åkte jag till Jojjo. Blev chill som vanligt, kollade på tv och fixade till hennes dreads lite (hon har skaffat dreads förresten, homemade!). På vägen hem så fick jag mig en liten överraskningar, plötsligt springer det ut en kille i kanske tjugoårsåldern på gatan, i kalsonger och öppen munkjacka! Han såg lite förvirrad ut och lite "jag hade hoppats att ingen skulle gå förbi just nu..". Jag fick anstränga mig i kanske femtio meter för att inte garva högt, det var så komiskt bara! Sen var det lite mindre smart att försöka andas genom näsan för att inte skratta högt, och sen hålla för näsan för att det hördes i alla fall.. Hallå, lite svårt att få luft då liksom!

Nu ska jag byta design på mitt internet, pappa har uppdaterat så det ser fult ut, men blogg.se funkar igen! Så, +-0 liksom. Ciao!

Hur ser helgens planer ut förresten??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0