Don't you know me, won't ever let you down..

Den här dagen startade riktigt bra faktiskt! Jag hann faktiskt ta hand om Biggieboy på morgonen (fast han bet mig, han gillar inte att jag glömmer bort honom när han är i buren i typ två dagar..) och tog det visa beslutet att sminka mig istället för att äta frukost. Sen hade jag en extrainsatt idrottslektion på morgonen istället för sovmorgon, men lektionen var rolig och jobbig så det var en rätt skön start på dagen. Sen fick jag tillbaka mitt matte D nationella och.. det gick tydligen inte åt helvete, jag fick mvg!! Fan vad awesome. Trots att jag typ inte fått fram nåt svar på någon mvg-uppgift, men jag hade "visat förståelse" för problemen tydligen, hela fyra solar hade jag skrapat ihop. Så då blev jag lite glad, försökte t o m hoppa upp och lukta på syrenerna på vägen hem (hade frivillig matte + lunch + håltimme). Det funkar inte så bra att lukta på något samtidigt som man hoppar, det är rätt värdelöst faktiskt.

Idag fick jag Viriato på ridningen. Vi hoppade ute i skogen/galoppbanan. Det gick ganska bra faktiskt, han var lite seg när vi red först (en liten grupptryckshäst minsann), men sen gick det bättre. Han är så trygg och fin så det passar mig rätt bra, inte en smågalen liten Rodness som flyger på som jag vet inte vad. Hihi.

Om tio minuter börjar "21". Jag tror jag ska kolla på den, den är rätt bra har jag för mig. Såå.. bye bye!

Kommentarer
Postat av: Anneli

21 är bra :) åh, mounir ger inte en solar trots att man förstår :c

2011-05-27 @ 20:32:03
URL: http://lolland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0